söndag 24 januari 2010


Mina bekymmer med min bärbara dator bara fortsätter. Under hela tre månader kunde jag inte använda internet eftersom det tog en evighet att bara komma ut på nätet. I januari fick vi det äntligen fixat, och vad händer då? Jo, barnen springer omkring och leker i köket och har antagligen i lekens virrvarr fastnat i sladden, vilket ledde till att laddaren inte längre fungerar. Så nu får vi inte i gång den längre...Antingen är tvungna att köpa en ny laddare, eller så får vi kanske köpa en helt ny dator. Det senare alternativet skulle vara bra eftersom den gamla trots allt började ge upp. Hur som helst så kommer mina blogginlägg inom den närmaste tiden att vara ganska sällsynta och sporadiska, om jag inte hittar någon annan lösning snart.
Fram till dess så får jag hålla till godo med bilder som jag har på en annan dator. Det roliga med dessa bilder är att de är just gamla, de är tagna under byggskeden som har passerat för länge sen, och som jag inte skulle vilja gå tillbaka till. Bilden idag är tagen för ganska precis ett år sen, när vi höll på att förbereda för plåttaksläggningen. Jag är glad att vi får arbeta inomhus denna vinter. Samtidigt kan jag inte låta bli att fundera på i vilket skede vi kommer att vara i nästa år den här tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar