söndag 6 februari 2011

paus

På grund av enorm lättja har jag inte uppdaterat bygghändelser på länge. Dessutom håller vi i princip på med samma saker som i början av december, så jag är också lite rädd att upprepa mig.

Det som händer just nu är för min del bastubygge, och om jag har riktigt fart på idag får jag börja på med panelen i taket. André sliter för fullt med att flytta ut ett fönster, och så ska han möjligen spackla badrummet de kommande dagarna. Igår valde vi väggkakel till badrummet, ett inte så svårt beslut i och med att vi valde vitt...Golvet har vi däremot större vånda med...
Uppenbart är alltså att badrummet är prioritet nummer ett just nu, eftersom vi snart får en person som ska komma och kakla det åt oss. Förhoppningsvis blir badrummet färdigt inom några månader. Hade tänkt fota idag men kameran var naturligtvis utan batteri, så det får bli en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar