söndag 18 juli 2010

Loppisfynd fortsätter...


Efter att åter igen ha funnit ett skåp drog jag slutsatsen att det är något speciellt med mig och små skåp. Hittar jag dem eller hittar de mig? Detta är mitt senaste fynd som jag fann på en gårdsloppis för någon vecka sen. Vet ännu inte vad jag ska ha det till, som vanligt, men det är en bisak. Tyvärr hade jag fel sandpapper idag vilket naturligtvis leder till lite onödigt mycket arbete, orkade dock inte vänta längre. Hann få två sidor färdiga och de resterande försöker jag satsa på så snart tillfälle ges. Imorgon blir det inte, då ska vi såga stockar, nödvändigt tråkgöra...
Lådan som hör till kom inte med på bild eftersom latheten tog överhanden, orkade inte hämta den vilket förstås var synd eftersom beslagen var väldigt fina.

1 kommentar:

  1. hello my friend! warm greeting ^^!
    your blog looks nice 0_0

    by the way,
    if you need to find unique fonts, you can go to our website.

    best regards;

    SvaraRadera